Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 16:31:58 +0300

Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/18817 
aadressile Valga maakond, Valga vald, Valga linn, 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee// 
Rükkeli tn 3// Transpordi tn 2// 4 (AS AQUA MARINA Transpordi tn 2 
elektriautode laadimistaristu liitumine elektrivõrguga) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume Teie kooskõlastust vastavalt 
ehitusseadustiku (EhS §) 36 lg 5 p 2. Projektiga ettenähtud tegevused jäävad 
avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27131863>  (menetlus nr: 
442696), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister